Jeg er ved at arbejde på min server, så det bliver manuelt i dag :)

  • President_Pyrus@feddit.dkOPM
    link
    fedilink
    arrow-up
    9
    ·
    2 months ago

    Kyllingelårfilet, tzatziki, fladbrød og lidt røræg lavet i kyllingefedtet til aftensmad i går. Røræg fungerer overraskende godt i den kombination!

  • Tralle@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    8
    ·
    2 months ago

    Hurtig gullash/tøm køleskabet ting på lidt krondyr og svampe her til aften

    Ellers har jeg været en rigtig flink kæreste i den forløbne uge og har et par gange benyttet mig af at hvalpen har vækket mig og bagt brød og lavet kaffe til konen før hun skulle op på jobs.

    Vi har investeret i en halv dexter som blev hængt til modning i kølerum i dag.

    Når vi endelig tyer til at købe kød, ja så køber vi satme kød 😆

  • EnligSvale@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    8
    ·
    2 months ago

    Jeg lavede dhal med en opskrift fra valdemarsro i dag, og det blev rigtig godt. Jeg ville egentlig gerne lave naan-brød til, men jeg har lige købt noget kikærtemel, og så faldt jeg over en opskrift, der angiveligt gav kikærte-naan, så jeg blev fristet til at prøve det af. Og det var da godt nok bare noget bøvl og blev ikke specielt godt :) Så nu ved jeg det! Jeg laver sgu almindelig naan næste gang.