Dette er tråden, hvor man kan snakke løst og fast om alt der har med mad at gøre.
Hvad har du lavet i ugens løb, og hvad står menuen på i weekenden? Uanset om menuen er pasta med ketchup eller créme brûlée, er man velkommen til at dele det
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver torsdag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God lille-fredag og bon appétit!
Kæreste har været til møde hele dagen - som i HELE dagen - og det medførte åbenbart at han har fået en kage med hjem, som folk ikke havde rørt til mødet. Sådan en selskabskringle på størrelse med en voksen mands underarm - med udstrakt hånd. Det er fucked. “Så har jeg sørget for aftensmad, elskling,” blinker han og storsmiler.
hjælp…
Altså, man skal jo nødigt gå sulten i seng!
Jeg ender med at kravle på væggene ligesom Toni Colette i Hereditary.
Bliver vi nogensinde trætte af pizzabilleder:

Nej!
pizzaporno





Er det kantareller mit øje skuer på din pizza?
de er virkelig next level flotte. Kan du godt være stolt af : )



