Dette er tråden, hvor man kan snakke løst og fast om alt der har med mad at gøre.

Hvad har du lavet i ugens løb, og hvad står menuen på i weekenden? Uanset om menuen er pasta med ketchup eller créme brûlée, er man velkommen til at dele det

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver torsdag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God lille-fredag og bon appétit!

    • Tralle@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      4
      ·
      2 months ago

      Trifli

      Tærter

      Og så er is på rabarber bare lækkert, men obs på syren, den kan godt få fløden til at klumpe :)

      • CarstenBoll@feddit.dk
        link
        fedilink
        arrow-up
        4
        ·
        2 months ago

        Der skal altså bare mange triflier til 😂 jeg tænker jeg kan lave trifli til 30 mennesker bare med det der er nu, og sæsonen er knap startet!

        • Tralle@feddit.dk
          link
          fedilink
          arrow-up
          3
          ·
          2 months ago

          Ja okay 🙂

          Det står flot det bed.

          Vi bruger også at lave kompot eller syltetøj på det, godt med vanilje i, super lækkert på youghurt/a38/kefir/skyr til morgenmaden

          • CarstenBoll@feddit.dk
            link
            fedilink
            arrow-up
            4
            ·
            2 months ago

            Enig, jeg laver tit rabarbermarmelade på italiensk opskrift med appelsinsaft, det skal jeg helt sikkert gøre igen 🙂