• SorteKanin@feddit.dkOPM
    link
    fedilink
    arrow-up
    2
    ·
    16 days ago

    Thomas Nystrøm skrev i sit opslag på Facebook, at han er “flov og skamfuld” over de ting, han har gjort. Ud over sagen med Lotte Kofoed skriver han om “en upassende SMS til en ansat, og et klap bagi på en anden til en fest.”

    Hvad “sagen med Lotte Kofoed” dækker over kan jeg ikke rigtig finde ud af udover en uspecifik “seksuel krænkelse”.