• Tralle@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      9
      ·
      15 days ago

      Det bliver svært når hele bunken er bundrådden

      Havde vi ikke en justitsminister der insisterede på at sætte sit barn af i skole i en standsning forbudt zone?

      • MNF@feddit.dk
        link
        fedilink
        arrow-up
        6
        ·
        15 days ago

        Du forstår det tydeligvis ikke. Manden har jo travlt, i modsætning til alle os andre

  • SorteKanin@feddit.dkOPM
    link
    fedilink
    arrow-up
    6
    ·
    16 days ago

    Om man mener han er den bedste til det job eller om man mener at han kan tilgives efter 6 år - det skal jeg ikke kloge mig på, men jeg forstår ikke hvorfor man begår sådan en åbenlys politisk fejl der nemt kunne undgås ved at hyre en anden. Det virker da unødvendigt. Men måske er kalkulen at dette er glemt til næste valg og derfor er det ligemeget?

    • Limfjorden@feddit.dk
      link
      fedilink
      dansk
      arrow-up
      4
      ·
      15 days ago

      Jeg mener egentlig at man skal give folk en chance for at vise at de kan forbedre sig (hvis det ikke er meget slemt og/eller over en længere periode hvor det har stået på), men hvis det var mig havde jeg nok også bare styret uden om dramaet ved at hyre en anden. Det er simpelthen dumt af Pia Olsen Dyhr at tage chancen.

      • vandsjov@feddit.dk
        link
        fedilink
        arrow-up
        5
        ·
        15 days ago

        Ja, folk skal have en chance til, men når der er tale om et overgreb (ved faktisk ikke hvad det handlede om), så vil offeret sikkert gerne undgå at rende ind i krænkeren igen. Selv hvis der er gået 6 år. Personligt ville jeg ikke have det fedt med at blive slået i fjæset af en af mine kollegaer, som så bliver fyret, og så kommer tilbage igen.

    • SorteKanin@feddit.dkOPM
      link
      fedilink
      arrow-up
      2
      ·
      15 days ago

      Thomas Nystrøm skrev i sit opslag på Facebook, at han er “flov og skamfuld” over de ting, han har gjort. Ud over sagen med Lotte Kofoed skriver han om “en upassende SMS til en ansat, og et klap bagi på en anden til en fest.”

      Hvad “sagen med Lotte Kofoed” dækker over kan jeg ikke rigtig finde ud af udover en uspecifik “seksuel krænkelse”.