Jeg tror det er omkring 8-10 år efterhånden, det vokser helt vildt der hvor det står nu. De første 4 år, mens jeg boede i Esbjerg, stod det i en lidt mørkere krog, som det vist ikke helt kunne lide (det smed bl.a. flere af sine blade), men efter jeg har kunnet placere det ved et sydvendt vindue, er det livet voldsomt op.
Bro… er det en avocado i baggrunden??? 8D Jeg uploader lige et billede af mit træ senere! Der er lige nogle last minute hjerter der skal foldes 🤭
Det er et paraplytræ.
8O det er godt nok vildt! Jeg har aldrig set dem så store før! Hvor gammelt er det?
Jeg tror det er omkring 8-10 år efterhånden, det vokser helt vildt der hvor det står nu. De første 4 år, mens jeg boede i Esbjerg, stod det i en lidt mørkere krog, som det vist ikke helt kunne lide (det smed bl.a. flere af sine blade), men efter jeg har kunnet placere det ved et sydvendt vindue, er det livet voldsomt op.