Jeg stjal lidt bobslaedes ide fra låge 19. Så her to billeder af mit (kunstige) juletræ.

  • Nangijala@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    9
    ·
    6 months ago

    Bro… er det en avocado i baggrunden??? 8D Jeg uploader lige et billede af mit træ senere! Der er lige nogle last minute hjerter der skal foldes 🤭

        • timroerstroem@feddit.dkOP
          link
          fedilink
          arrow-up
          5
          ·
          6 months ago

          Jeg tror det er omkring 8-10 år efterhånden, det vokser helt vildt der hvor det står nu. De første 4 år, mens jeg boede i Esbjerg, stod det i en lidt mørkere krog, som det vist ikke helt kunne lide (det smed bl.a. flere af sine blade), men efter jeg har kunnet placere det ved et sydvendt vindue, er det livet voldsomt op.