Jeg stjal lidt bobslaedes ide fra låge 19. Så her to billeder af mit (kunstige) juletræ.

  • Klorofyl@feddit.dkM
    link
    fedilink
    arrow-up
    11
    ·
    edit-2
    il y a 6 mois

    Mit eget træ ønskede at være anonymt. Men kan sende et af mine svigerforældres:

    Btw synes godt nok I har nogle flotte træer :)

    Mit træ gik med til et relativt anonymiseret billede hvor man ikke kan se stjernen:

    Det er i potte, så der er stadig liv i det. Efter jul planter vi det ud (: