timroerstroem@feddit.dk to Feddit.dk@feddit.dkdansk · il y a 6 moisDen Store Feddit-juletræstrådfeddit.dkimagemessage-square19linkfedilinkarrow-up128arrow-down10file-text
arrow-up128arrow-down1imageDen Store Feddit-juletræstrådfeddit.dktimroerstroem@feddit.dk to Feddit.dk@feddit.dkdansk · il y a 6 moismessage-square19linkfedilinkfile-text
minus-squareKlorofyl@feddit.dkMlinkfedilinkarrow-up11·edit-2il y a 6 moisMit eget træ ønskede at være anonymt. Men kan sende et af mine svigerforældres: Btw synes godt nok I har nogle flotte træer :) Mit træ gik med til et relativt anonymiseret billede hvor man ikke kan se stjernen: Det er i potte, så der er stadig liv i det. Efter jul planter vi det ud (:
Mit eget træ ønskede at være anonymt. Men kan sende et af mine svigerforældres:
Btw synes godt nok I har nogle flotte træer :)
Mit træ gik med til et relativt anonymiseret billede hvor man ikke kan se stjernen:
Det er i potte, så der er stadig liv i det. Efter jul planter vi det ud (: