Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

  • Dreamer95@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    6
    ·
    5 months ago

    Mit kontaktlins eventyr fortsætter med en ny optiker og nye linser.

    Første dag var de igen træls, men i går kunne jeg faktisk slet ikke mærke dem.

    Tilgengæld er mit syn sløret halvdelen af tiden. Hvilket et meget spændende når man brodere i ret tæt stof.

    Forhåbentlig bliver den del også bedre som jeg bliver vant til at bruge dem.

      • Dreamer95@feddit.dk
        link
        fedilink
        arrow-up
        2
        ·
        5 months ago

        Jeg er bare træt af, at mine briller konstant bliver skæve, og det er besværligt at ligge på siden og læse med briller på. Så jeg håber virkelig at jeg kan få linserne til at virke.

          • Dreamer95@feddit.dk
            link
            fedilink
            arrow-up
            2
            ·
            5 months ago

            Jeg er ret sikker på at min kæreste mener, at jeg har rigeligt af den type sexappeal, selv uden fedtede skæve briller 😂

            • CarstenBoll@feddit.dk
              link
              fedilink
              arrow-up
              3
              ·
              5 months ago

              Ja, nu har du så den rå sexappeal som røde øjne, blinken med øjenene, og et irritabelt lune giver :D

      • Dreamer95@feddit.dk
        link
        fedilink
        arrow-up
        3
        ·
        5 months ago

        Det er ikke noget jeg har overvejet.

        Men jeg mindes at have hørt noget om, at man ikke kan blive opereret for grå stær, hvis man får en synkorigerende laseroperation. Og jeg har øget risiko for grøn stær, så vil hellere “gemme” alt laseroperation til noget som er et “ægte” problem.