Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God weekend!


Mit kontaktlins eventyr fortsætter med en ny optiker og nye linser.
Første dag var de igen træls, men i går kunne jeg faktisk slet ikke mærke dem.
Tilgengæld er mit syn sløret halvdelen af tiden. Hvilket et meget spændende når man brodere i ret tæt stof.
Forhåbentlig bliver den del også bedre som jeg bliver vant til at bruge dem.
Jeg prøvede for tyve år siden med linser og fik det aldrig til at fungere. Briller for life!
Jeg er bare træt af, at mine briller konstant bliver skæve, og det er besværligt at ligge på siden og læse med briller på. Så jeg håber virkelig at jeg kan få linserne til at virke.
Men vil du ikke savne den rå sexappeal et par skæve lidt fedtede briller giver en?
Jeg er ret sikker på at min kæreste mener, at jeg har rigeligt af den type sexappeal, selv uden fedtede skæve briller 😂
Ja, nu har du så den rå sexappeal som røde øjne, blinken med øjenene, og et irritabelt lune giver :D
Har du kigget ind i en laseroperation? Bedste penge jeg har brugt i mit liv
Det er ikke noget jeg har overvejet.
Men jeg mindes at have hørt noget om, at man ikke kan blive opereret for grå stær, hvis man får en synkorigerende laseroperation. Og jeg har øget risiko for grøn stær, så vil hellere “gemme” alt laseroperation til noget som er et “ægte” problem.