• Nangijala@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    1 个月前

    Ja, for jeg lytter mest til ting på youtube og der kan man ikke slukke skærmen. Plejer at rulle notifikationerne ned over min skærm så jeg kun kan se klokken mens jeg lytter til ting.

    • MNF@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      4
      ·
      1 个月前

      På Android bruger jeg Firefox og sætter Desktop mode på for at køre Youtube. Der kan jeg sagtens slukke skærmen og høre YouTube alligevel. Autoplay kører dog ikke…