Tralle@feddit.dk to Nyheder@feddit.dk · 1 month ago31-årig [uskyldig] mand død efter eksplosion på Amagerwww.dr.dkexternal-linkmessage-square5linkfedilinkarrow-up112arrow-down10
arrow-up112arrow-down1external-link31-årig [uskyldig] mand død efter eksplosion på Amagerwww.dr.dkTralle@feddit.dk to Nyheder@feddit.dk · 1 month agomessage-square5linkfedilink
minus-squarecute_astronaut@feddit.dklinkfedilinkarrow-up6arrow-down1·1 month ago Det er godt nok en mandag med stort M når man ud af ingenting får en håndgranat smidt ind til sig i gården. Jeg burde ikke grine af det her, men ja det er det man kalder en øv dag.
Jeg burde ikke grine af det her, men ja det er det man kalder en øv dag.