Hasardspil bør gøres ulovligt, eller der bør lægges et loft på hvor meget man kan spille for om måneden (kan ordnes, hvis det kræves man logger ind med mit-id for at kunne spille).
Enig, og som minimum bør reklamer for hazardspil gøres ulovligt, så man aktivt skal opsøge det, og ikke som nu, hvor man får spilreklamer proppet ned i halsen alle steder man kigger hen. Jeg savner i det hele taget en ordentlig debat omkring begrænsning af reklamer generelt i vores samfund.
Jeg er selv for at banlyse alt form for gambling. Men det er selvfølgelig nemt at sige, når jeg ikke gør det i forvejen. Synes dog vi skal gøre som Norge, at det udelukkende er staten som står for alt hazard spil og lignende. Dvs penge kommer tilbage til staten, og ikke nogle enkel personer som ejer de firmaer der tilbyder den slags i dag.
Men er helt enig i at spil reklamer også burde gøres ulovlig. Forstår ikke hvorfor det ikke er allerede
Der må vel være nogle lobbyister der kæmper imod, fx Morten Rønde.

