Det skal kunne mærkes, at den nye regering vil sænke momsen på frugt og grønt, og derfor har den nye skatte- og vækstminister Jakob Engel-Schmidt (M) indkaldt detailbranchen til et møde.
Ahh på den måde, tak for uddybelsen. Ærgeligt hvis det begrænser det en smule - håber at mine dyre økotomater kan blive billigere 🍅 og vi kan nyde samfundsfordelene at billigere frugt og grønt
Ahh på den måde, tak for uddybelsen. Ærgeligt hvis det begrænser det en smule - håber at mine dyre økotomater kan blive billigere 🍅 og vi kan nyde samfundsfordelene at billigere frugt og grønt
Ja, forhåbentlig hjælper dette håndslag med at minimere det problem, så vi kan få grøntsager til bedre priser end nu.