• MNF@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      2
      ·
      il y a 1 mois

      Der var endelig nogen, der fandt ud af hvor fanden Herning er. Nu skal vi bare have lidt tips fra Tjernobyl omkring hvordan vi indkapsler farezonen på forsvarlig vis.