You must log in or # to comment.
Er det for at holde herningenserne væk fra os andre?
Der var endelig nogen, der fandt ud af hvor fanden Herning er. Nu skal vi bare have lidt tips fra Tjernobyl omkring hvordan vi indkapsler farezonen på forsvarlig vis.


